<3

Har inte bloggat på typ 5 dagar för jag har sovit i stan. ;o
Började med i fredags, så åkte jag ju in till stan, så var jag & Filippa hos Carro hela kvällen med folk, sen drog jag och filippa hem till henne å sov. Sen i lördags, så åkte vi till Gottsunda på fest , jag Filippa Carro å Elin , haha. :) Sen sov vi hos Carro.
Sen på Söndagen hade vi chiiiill dag och så gick jag Carro och Filippa till Koh Phangan, verkligen rekomenderas ! Sjukt fin resturang, dom hade såhär thailänsk kultur i hela resturangen och ljud effekter och mysig thailändsk musik osvosv haha, så skit goda shakes & mat. Slänger upp en bild i slutet av inlägget på min och carros shake ! ;D
Sen på kvällen sov vi hos carroooo och kolla film och så.
På måndagen så åkte jag och filippa hem så sov vi där å så, gick på bio, haha vi såg kvarteret skatan åker till laholm, så jävla rolig haha ! Sen sov vi hos Filippa.
Sen igår åkte vi hem till Österby , så va vi hos Johanna och sånt, haha sen gick jag hem å sov.
Här är min och carro's shake!
Sen igår fick jag reda på att kusinernas hund fick avlivas det var såklart skit hemskt eftersom jag är så van vid den hunden eftersom jag sov där väldigt ofta, typ bodde där, och den där hunden har funnits med i 10 år!
Vila i frid sötnos.
Finaste hunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu