En natt hos maaathildaa

Åkte in till stan igår, så sov jag och Filippa hemma hos Mathilda, haha ! hon bor på landet skit mysigt har hästar å så,! Vi sov hos hennes mormor och morfar för att de skulle tydligen spöka där hahah men vi hörde inget på natten haha.
Vi hade fett tråkigt ett tag så vi logga in på chatroulette, så kom en kille upp som såg ut som justin bieber, så jävla läskigt hahah!
Sen på natten innan vi somna gjorde vi chokladbolls smet haha! vi faila lite men det är skit samma. Haha, slänger upp bilder!
Här är jag och Mathildas hästar - (klicka på bilderna så blir dom stora)
Jag och Mathildas stora häst, haha!
Saaammaaa häst, pussipussisaaar
Jag på Mathildas "grymt stora häst" hahah leeeeskit
Och här är killen som såg ut som justin bieber! Så jäääävla läskigt.
Aja det var allt, puss på er! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu