Förbereeeeder valborg!

Har inte hunnit uppdaterat på flera dagar nu för har vart i stan varje dag efter skolan med filippa och carro och fixat till valborg, kläder osv ! :)
Kom hem från stan 9 idag, så mötte therese mig vid bussen så gick vi runt i österby och pratade lite, hehe. :))
Taggar somfan till valborg!
På valborg kommer jag knäppa massa kort! Som senare nästa vecka kommer upp på bloggen , hihihii,
och imorgon ska mamma upp tidigt till affären medans jag sover och köpa nytt 30 dagars busskort till mig, och en sallad till frukost. Sen ska hon vidare till stan och träffa en vän, så jag har skrivit en lista på saker jag vill att hon kommer hem med åt mig, tx , löshår är en av sakerna, lyyyyyx! Senare på kvällen ska jag nog ner till mina kusiner och sova. Blir lugn lördag, eftersom man sparar alla krafterna till valborg. Ha de så bra nu gott folk,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu