Förskyyyyyyld

Idag är det onsdag och jag har ont i halsen och lite hosta! Så jag är hemma från skolan,
Är helt slut, tror nog jag blir bättre imorgon om jag vilar upp mig! Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på One tree hill och dricka vanilj te , för halsen, myyyys!
Hahah hittade massa gamla bilder i min gamla mobiler, slänger upp några! hahahhah.
Idag är det onsdag och jag har ont i halsen och lite hosta! Så jag är hemma från skolan,
Är helt slut, tror nog jag blir bättre imorgon om jag vilar upp mig! Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på One tree hill och dricka vanilj te , för halsen, myyyys!
Hahah hittade massa gamla bilder i min gamla mobil, slänger upp några! hahahhah.
Jag och filippa sommaren 2010 haha!
Filippa hösteen 2009 haha! Hon hittade intesin mobil så trodde hon den låg längst ner i väskan så hon slänge ut allt hahah! Så regnade det ute också haha!
Hahahah va bara tvungen att slänga upp bilden, Johanna ritaade den till mig i 4an hahah! sött
Det var allt, puss på er läsaaaareeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu