Glöm dina bekymmer imorgon kommer nya.

Rubriken stämmer.
Idag har det varit en lugn dag, skoldagen va snabb, så de va latch skrev ju ett inlägg tidigare om svenska prov å de men aa så har inte så mycket att skriva just nu.
När jag kom hem, så vänta jag på mamma så åt vi sen gick vi till mormor och fika och kolla på tv, mysigt. :)
Sen när vi kom hem från mormor duscha jag , och nu ligger jag här i sängen och kollar på One tree hill. Som vanligt, men kan inte ta en paus från serien , så sjukt bra ju! looove it.
Ni får ha en bättre kväll än mig helt enkelt. - Depp humör, check.
Riktigt fin bild ! Bara såg den nånstanns , va tvungen att lägga upp för att dela med mig lite av den fina kärleken! haha nejmen, jaja fin bild iaf,
Godnatt pussar på er'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu