Heeeeeeelg! :)

I fredags, kom Fredrik hit, thihi, sen kom Adam och Elina, myssssigt, hahah, vi typ kolla Eva & Adam. (hmm)
På morgonen på lördagen, (igår) åkte jag bussen hem med Fredrik, fast han fortsatte till Hallstavik, å jag hoppade av i Uppsala och mötte upp Filippa och Donna! :) Så gick vi på stan och så. Senare åkte jag och filippa hem till mig, haha vart lite cp saker som hände under kvällen, men äh de fixaaa sig. Så sen träffade vi Johanna osv.
Just nu längtar jag bara till Sommaren somfan!
Hare bra pussinussisar,
Här är en cam bild på mig och Fredrik hahahhaha...
Haha mobbade!
Och här är en gullig bild på Elina och Adam!
Sööööööta! :D
Jajaaaa, nu får ni ha de så bra minaaa fina.
Hejsss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu