Pååååååsk,

I onsdags så va jag och Therese, sen på kvällen va vi hos min cp sjuka granne Anton och så va folk där och blablablaaaaaaaa. Kul vare väl ' Va vakna hela natten haha. Jag och Tette gick hem till mig vid 6-7 tiden på morgonen och sov sen vakna vi vid 1 haha. Sen runt 2 tiden gick jag och Mikaela kusin och sola solarium , haha solade 45 minuter ivar så nu är vi bruuuuuna. Sen drog vi hem dit så sov jag där hos kusinerna. Imorse blev de upp tidigt och fixa sig i ordning tills släkten kom och så åt vi.
Hahah söta lilla Alfred var påsk kärring han, haha slänger in en bild i slutet av inlägget! Haha men det var iaf mys,
fick ett påskägg på sängen av moster och peo, sen fick jag påskägg + 150 kr av mamma, sen fick jag ju löshåreet tidigare i veckan som påskpresent också. (y)
Sen när släckten iaf åkt hem så fick jag och Adam kusin skjuss till affären så träffa vi Elina och Therese , så drog vi hem till mig och så varte lite myspys!
Sen gick vi ut igen sen drog alla hem , så drog jag hem till mig och nu sitter jag här och typ, ska kolla på film.
Jag har iaf bestämt mig helt säkert nu vad jag ska tattuera in ! , ska skriva "what doesn't kill you makes you stronger" , Tänk på texten länge, men har aldrig riktigt vart säker men nu är jag!
Här är bilden på Alfred, haha sötnosen!

Det var allt för idag, sköt om er , och glad påsk på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu