Tattoooooooooo

Sov hos Filippa i stan från Söndag till Måndag.
Bussfittan körde förbi mig på morgonen, jaja, haha.
Vi gick på bio på kvällen, på den nya filmen, "Hemmafesten" ! Den var sjuuuuuukt bra, haha den festen hade ja velat gå på!
Inatt sov jag hos kusinerna, så det har inte blivit så mycket bloggande nu på senaste dagarna, men jag ska skärpa mig!
Idag hade vi svensa prov, gick inte så bra, men fick iaf veta idag att jag fick G på engelska nationella! Det trodde jag aldriiiiiiig att jag skulle få!
Aja faktistk inte så mycket att skriva, snart är de Valborg, tagga tagga taggaaaaaaaaaa.
Här är en bild på min älskade och underbara tatuering hihi!
Puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu