Teeeeette å grejjer!

Igår träffade jag Tette, så hade vi inte så mycket att göra. Så skulle vi ta bussen till Örbyhus och äta på gullans, helt jävla tråkigt lixom, så missade vi bussen så fick vi ta Uppsala bussen till skyttorp sen tåget till örbyhus. Hahha Helt jävla stööööört. Sen vare kallt ute osv hahah orkar inte. Så åkte vi till Örbyhus så va gullans stängt så gick vi runt och typ stirrade?! HAHA.
Jaja, haha sen när vi skulle hem kom inte bussen förens typ om 45 min så fick vi vänta i typ - 20 !!!!!!
Men jag insåg iaf en sak igår, saknaden av dig är stor ~
Bild på mig och Tette igår! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu