Fånga dagen,

Glöööömt skriva! Ja förlåt.
Sov hos Linn inatt, sen på morgonen åkte vi in till stan och shoppa, köpte upp minaaaa pengar som ja fick när ja sluta 9an , hahaha över 1000 kr :( Men köpte saker ja behövde iaf! Tjocktröja, från cubus, svarta Jeans, shorts och en vit stickad tröja och jätte söta strumpor hahah, från Gina Tricot. Så köpte jag en USA tröja inne på vero moda, och en mascara på kicks.  Nöjd!
Sen när ja kom hem träffa jag Caner, bästissss!
Sen kom tette å massa andra!
Kvällen va faktiskt helt ok! Bortsett från alla äckliga mygg! Och så var det rätt kallt också.
Nu ska jag krypa ner i sängen i mjukis å tjocktröja, och kolla film!
Hare så bra mina älsklingar,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu