Storasyster<3

Shaaa ! Inte skrivit på as länge jag vet, men det har vart rätt mycket nu. Med Mickis osv. Tycker verkligen ni ska läsa hennes blogg, hon skriver om hur hon mår nu och hur det är att va med om nått sånt här! Hon har dessutom samlat mod och lagt ut bilder på hur hon såg ut när hon var nersövd och hur hon ser ut nu. Jag har alltid vart känslig, för sjukhus och att nått händer en som står en väldigt nära. När jag träffade henne nersövd, stod jag bara å grät och höll på att svimma. Så ni som inte klarar av att kolla på sånt borde inte göra det heller. Tårarna bara rinner.
Älskar dig syster, så otroligt mycket.
http://Mikaelasownwords.blogg.se    kolla in den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu