Filippa, Uppsala - Österbybruk <3

Headern jag har nu är skit ful men kommer ha den medans jag kommer på en annan. :) Igår sov jag i stan hos Filippa, så va vi med Carro och åkte på korridors fest i Flogsta, de va väl kul haha. :) Nu på morgonen åkte jag och Filippa först till Gränby och handla, sen till Österby , där jag bor haha aa utanför Uppsala, laaantis jaa... Iaf på bussen hade jag fake biljett... Inte så smart, för kontrollanter klev på och tänkte ge mig böter. Då kom mamma från ingenstans när vi klev av bussen å sa att hon hade köpt busskort till mig men de tog slut imorse osv , då gav dom inge böter haha. :')
Men iaf, sen så gick vi till simhallen och basta, haha brist på liv. Haha vi faila som vanligt och gick in å basta utan att betala + att när vi höll på och bytte om hon ba vi stängeer nu och ni har inte betalat. Haha värsta fail dagen. Sen va hon tvungen att åka hem, men jag skulle komma efter ikväll, men jag mår dåligt idag och är trött, så ska nog bara bli en mys lördag med kuusin Adam istället. :) , puss åååå aa hejjjjjjj,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu