Mys lördag ja.... Haha

Lördagskvällen börja med att jag gick ner till Mickis å Adam, och så skulle Mickis ha fest där hemma, haha så va jag med på festen till slut haha...
Massor av folk och hög musik till klockan 5-6 på morgonen så vakna jag 10, fick inte sova speciellt många timmar inte. Haha aja, kul vare. Idag äre tråååkig söndag, vet aldrig riktigt vad man ska göra på dom här dagarna.
Har precis kollat på Eva & Adam filmen som jag typ sätt 70 gånger haha.
Nu funderar jag på att hoppa in i duschen, prova nya duschen , vi har ju precis renoverat, dom börjar med köket nästa vecka och sen mitt rum. :')
Sen har jag köpt sån här laxeringsmedel på apoteket, det e nån medecin egentligen, men man kan ha den i håret så att de växer mycket snabbare, aja det är ju iaf värt att prova. Har testat de i några veckor nu och jag tycker faktiskt det har blivit skillnad. (y)
Jaja de var väl typ allt, slänger upp nån bild sen på kul haha , puuuuss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu