Stockholm, tekniska museet.

Idag åkte klassen till Stockholm. Vi gick på Tekniska museet, och gick på de studio, som handla om tidning radio och tv, så fick man välja om man ville va med i tv och spela in en nyhet, eller göra en tidning eller prata i radio. 
Jag valde tidning, och fick välja ut en fråga som jag gick runt och fråga folk på museet, jag skulle fråga 5 personer, och frågan var " Vad tycker du om att skypes gratistjänster ska upphöra?" ,
Haaha, så fick jag skriva in deras svar, namn och ålder i tidningen och fotta dom, det var skit kul. :) Sen nu är vi med i tidningen ute på internet, haha, usch. Jag vart skit ful på bilden så jag tänker inte länka men aa, det va kul. (y' , Sen efter de åkte vi hem, :)
Har vart en rolig men jobbig dag,  och imorn blir det musikal i Östhammar, haha hela skolan ska dit så få se hur det blir.
Det var allt, haaaare bra nu sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu