Bildeeeeeeeeer !

Här kommer massaaaaa bilder, som jag tagit under tiden jag inte bloggat!
Nuläkt tatuering, ny tröja osv
på lördagen 2 dagar innan valborg. Har grillat med bra folk i aspo! (en bad plats)
Har hunnit tagit ego pic i solen också höhö!
Jag och Filippa på valborg!
Seeeexiga!
Jag på valborg :)
Hahah vicky och filippa har fastnat i tunneln!
Sen firade vi dagen efter, "finalborg" jag och filippa med att sitta i solen och röka vattenpipa!
Det var den valborg, sen va vi ju på nattbandy i örbyhus i fredags precis som jag skrev så här kommer en bild på mig och biiw , haha!
Men dessutom har jag och therese fått börja i 7ans mattebok hahahah!

Kommentarer
Postat av: william

fina bilder:D



SV; Naw tackar så hemskt mycket:D Blir så Glad^^

Och säg gärna vad du tycker om mina "Inside an Assassin's head" Modell bilder som jag har tagit:D

2012-05-21 @ 15:27:36
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu