Heeeeelg

Har inte uppdaterat på länge nu! Men igår va jag och Therese på nattbandy i örbyhus, där träffade vi biiiwaaaan, och jennyyyy, och så va vi med dom där, kuuul vare, så träffade vi fler folk där sen. Jaja sen åkte vi hem runt 1 till Tette, och sov. Sen vaknade vi till regn, då gick vi upp, och till mig, och hämtade busskort, sen åkte vi till Örbyhus och ååååt på gullans hahhaa, sen åkte vi med 21.20 bussen hem, och va i Österby, sen senare gick jag hem, och nu kollar jag på One tree hill och pratar med en lodare på skype. Sen ska jag jag sova, antar jag, och vakna upp till en hemsk söndag som vanligt, eftersom söndagar sugeeeer. Jaja, nu ska jag försöka uppdatera alla dagar framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu