Mikaela<3

Har inte skrivit på väldigt länge, för jag har haft det jobbigt i några dagar nu, för min älskade syster har varit med om en olycka, tänker inte skriva mer, för det här är mellan familjen och släkten.
Jag och Mikaela är egentligen kusiner men sen jag var ungefär 6 år har jag bott där, sov där hela tiden för jag kände mig hemma där. Dom va som min andra familj. Mickis och Adam vart som mina riktiga syskon.
Sen dess har jag och Mikaela alltid kallar varann, systrar. Känns som om vi väckte upp som det.
Vill bara att hon blir bra, jag älskar henne så sjukt otroligt mycket, hon är den enda jag kan lita på.
Hon är mitt liv och det jag lever för, hon ställer alltid upp för mig som ett syskon. Kan berätta allt för henne, vi vet allt om varann.
Du blir bra Mikaela. Du fixar det här, du är stark, en riktig krigare. Har du alltid varit.
Du & jag föralltid, världens vackraste syster.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu